Sesongåpningen 1. mai 2018

1. Mai betyr sesongåpning for Bærum Roklubb og 1 mai 2018 er ingen unntak.

Tiltross for det kalde været stilte mange medlemmer opp på åpningen og det var flott å se mange grønne blazere som ble luftet i år. Sesongen 2018 ble åpnet med flaggheising og tale, i år fra leder i Bærum Kajakk klubb. Etter talen ble klubbens nyeste båt døpt, en coastal dobbel fra Eurodiffusions. Båten fikk navnet etter Raida, en «roerfrue» som har vært i klubben i over 30 år, og bidratt både på land, på dugnadene, men også med mange fine langturer. Bærum Roklubb ønsker båten Raida hell og lykke og mange fine turer framover.
Etter båtdåpen var det kaker og kaffe i 3. etasje, og som en sesongåpning verdig var det stappfullt med loddsalg og flotte premier.

Tusen takk til alle som har bakt kaker, kokt kaffe, ryddet, kjøpt lodd og skapt god stemning!