Roskole 2018 – Påmelding

Det begynner å nærme seg rosesong. Har du lyst til å lære å ro?
NESTE ROSKOLE er 5-6. mai 2018
Er du 12-99 år og kan svømme? Da kan du delta på ro-skolen vår!

På roskolen lærer du grunnleggende roteknikk og håndtering av båter og utstyr. Etter fullført roskole får du tilbud om medlemskap og opplegg videre. Har du en konkurranse-roer i magen? Eller drømmer du om å legge utover mellom holmer og skjær i en litt mer stødig farkost?

Roskolen går over to dager, fra kl 10-15, og koster 1000 kr per person. Mulighet for god venne- og familierabatt ved påmelding av flere deltagere!

Påmelding og spørsmål til Tine Bjonge (93441380 / roskole@baerum-roklubb.no). Påmeldingen må inneholde fullt navn og fødselsår på hver deltager, samt kontaktinfo på påmelder (navn, e-post og mobil). Merk henvendelsen/påmeldingen med «ROSKOLE» i emnefeltet.

Bærum Roklubb ligger idyllisk til på landsiden av Kalvøya. Her har vi treningsrom med apparater og romaskiner. Og stor båthall med alt fra topp konkurransebåter, robåter for trening og mosjon, til solide langtursbåter.

På roskolen trenger du behagelige treningsklær og sokker etter vær, helst litt tettsittende uten for mye lommer å hekte seg fast i. Skoene bør ha smal hel. Ellers er det lurt med håndkle og skift. Vi har gode garderober med dusj.

Påmelding mulig tom 1. mai, så fremt det fortsatt er ledige plass.

VELKOMMEN PÅ KURS!