OBOS KJØRBOREGATTA 2021

INVITERER TIL OBOS KJØRBOREGATTA
og Kretsmesterskap for Oslo Rokrets
på Årungen 28.-29. august 2021

Under regattaen vil oppdaterte start- og resultatlister være tilgjengelig her:

Ormsund Roklub og Bærum Roklubb gleder seg til å ønske roere, trenere, ledere og publikum velkommen til OBOS Kjørboregatta på Årungen 28.-29. august.

Vi må dessverre være restriktive med hvor mange ledere/trenere hver deltakende klubb får ha med seg inn på båtplassen og bryggene. Vi ber alle klubber gjøre eventuelle strykninger så fort som mulig, slik at vi kan ta raske avgjørelser på et så riktig tallgrunnlag som mulig! Av samme grunn er det nå heller ikke mulig å etteranmelde roere som ikke allerede er påmeldt i et annet løp den aktuelle dagen.

Publikum. Vi vil ha en egen publikums-kohort på hovedtribunen, med gratisbillett for inntil 100 publikummere per dag. Registering i porten hvor det deles ut armbånd.

Heatfinaler. Regattaen kjøres med seedede heatfinaler i alle klasser. Foreløpig inndeling er gjort på bakgrunn av klubbenes egen seeding ved påmelding. Endelig inndeling, dvs. eventuelle justeringer, gjøres på lagledermøtet på fredag. Heatinndeling for søndag blir gjort lørdag kveld, på bakgrunn av både klubbenes seeding og lørdagens resultater.

Oppdatert program/startlister (pr søndag morgen 29. august) lastes ved å klikke på knappen under!

Kontaktpersoner for regattaen:

Følg OBOS Kjørboregatta 2021 på Facebook

Følg med her og på vår arrangementsside på Facebook for oppdateringer, program og resultater før, under og etter regattaen.
Tusen takk til vår sponsor: