KORONARESTRIKSJONER

Våre aktive konkurranseroere (junior og senior A) har fått gjenoppta trening fra klubben. Øvrige roere, både masters og mosjonister, må dessverre fortsatt vente.

Fra 7. mai blir det lettet noe på restriksjonene fra myndighetene og Routvalget planlegger for en gradvis og kontrollert gjenåpning for alle roere.

Det er svært viktig at alle er tålmodige og lojale i denne prosessen. Ingen får ta i bruk klubben, være seg romaskiner eller robåter, uten direkte klarsignal fra Routvalget.

Opplæring i nye regler og retningslinjer for trening fra Bærum Roklubb vil bli gitt gruppevis. Reglene vil bygge på myndighetenes, Idrettsforbundets og Roforbundets pålegg og retningslinjer.

Følg med på den interne FB-gruppen (Bærum Roklubbs Infogruppe) for løpende oppdatering. Har du ikke tilgang til FB, kontakt Rosjefen.