Husk å stemme hver dag!

Stem på Bærum roklubb. Alle kan stemme. Det er ny konkurranse hver dag. Husk derfor å stemme en gang hver dag frem til 25.november!

Alle som driver med idrett har én eller flere klubber med en spesiell plass i hjertet. Idrettslaget er grunnsteinen i arbeidet med å skape god aktivitet, positive miljøer, idrettsglede og fellesskap i lokalmiljøene. Under kampanjeperioden for Klubben i mitt hjerte kan alle vi som ønsker å takke våre egne idrettslag, stemme på – og jobbe for – at akkurat vår klubb vinner flere hjerter og kanskje også en pengepremie som kommer godt med. Årets Klubben i mitt hjerte-kampanje er den 13. i rekken. Norges beste mannlige svømmer – Henrik Christiansen – er ambassadør for Klubben i mitt hjerte. Norges idrettsforbund, Nordea, P4 og Dagbladet står sammen om kampanjen Klubben i mitt hjerte.

REGLER
Reglene er enkle. Klarer din klubb å samle 50 stemmer eller mer i løpet av ett døgn, er klubben med på trekningen av tre dagspremier på 10.000 kroner fra Nordea. Med en gang et idrettslag har oppnådd 50 stemmer i løpet av én dag vil det bli offentliggjort på klubbenimitthjerte.no at idrettslaget er med i trekningen av 10.000 kroner. Et idrettslag som oppnår 50 stemmer hver dag i kampanjeperioden kan delta i totalt 10 trekninger. Vinnersjansene er derfor store. Alle idrettslag, samt bedrifts- og studentidrettslag deltar på lik linje. På P4s formiddagssendinger vil gårsdagens tre vinnere offentliggjøres og vinnerne vil samtidig også bli offentliggjort på klubbenimitthjerte.no. Totalt deler Nordea ut 30 premier á 10.000 kroner og en hovedpremie på 100.000 kroner.

Hvordan vet du at du har oppnådd 50 stemmer?
For at idrettslagene enklere skal følge med på hvordan de ligger an har vi delt inn i tre fargekategorier:

• Lag som har oppnådd rødt lys har et sted mellom 0-25 stemmer.
  • Lag som har oppnådd gult lys har et sted mellom 25-49 stemmer.
  • Lag som har oppnådd grønt lys har oppnådd 50 stemmer.

TAKK FOR DIN STEMME!